vzdělávací agentura erudito
...to, co jsme se ve škole nenaučili
Vzdělávací firemní programy připravujeme po zadání a specifikaci cílů vedení společnosti. Vzdělávací program můžeme upravit z analýzy potřeb a představ pracovníků. Toto zpřesnění zadání samotných pracovníků po zpracování vyplněných dotazníků významně ovlivňuje připravovaný program a dle našich zkušeností má velký vliv na zájem o další vzdělávání.
Firemní vzdělávání navrhujeme tak, aby se zvýšila výkonnost jednotlivých pracovníků, ale i výkonnost společnosti jako celku a tím její konkurenceschopnost. Pomůžeme vám reagovat na vysoké požadavky současných trhů, aby vaši pracovníci byli flexibilní. Při realizaci firemního vzdělávání poskytujeme zpětnou vazbu účastníkům, aby maximálně využili získané znalosti a dovednosti v praxi.
Pro potenciální účastníky vzdělávacího programu připravujeme dotazníky, které jsou zaměřeny na zjištění úrovně znalostí a dovedností v plánovaných oblastech navrhovaného vzdělávacího programu. Analýza těchto odpovědí a jejich zhodnocení je hlavním podkladem pro přípravu dalšího vzdělávacího programu.
Pro vytvoření efektivního vzdělávacího programu potřebujeme znát současný stav společnosti, její strategii a cíle.
Zpracujeme návrh vzdělávacího programu, který zahrnuje definované cíle a klade důraz na očekávaný přínos. Zároveň návrh specifikuje obsah a časový harmonogram. Takto zpracovaný program předkládáme vedení společnosti k odsouhlasení.
Individuální přístup ke každému vzdělávacímu programu respektuje stávající znalosti a dovednosti účastníků. Realizace programu zahrnuje potřebu osobního rozvoje a respektuje definici zadání. Používání interaktivní techniky a aktivní zapojení účastníků do výuky jsou efektivním a osvědčeným prvkem úspěšného vzdělávacího programu. Během individuálních tréninků účastníci hodnotí a analyzují kamerové záznamy tak, aby se odhalily slabé stránky a posílily silné stránky dovedností jednotlivích účastníků. Závěrem dostavá každý účastník doporučení pro osobní rozvoj dle zpětné vazby od ostatních účastníků a lektora.
Každý vzdělávací program zhodnotíme v souhrnné zprávě, ve které předáváme zpětnou vazbu a další doporučení. Tato zpráva je zpracovávána lektorem a zároveň zahrnuje hodnocení účastníků.
Přínos vzdělávacího programu hodnotí účastníci sami prostřednictvím dotazníků na závěr každého programu. Vyjadřují se k obsahu absolvovaného programu, jeho využití v praxi, přístupu lektora, formě výkladu.
Lektor v průběhu vzdělávacího programu pracuje se skupinou účastníků či individuálně s jednotlivci na praktických situacích, které mohou běžně řešit na svých pozicích. Závěr každého vzdělávacího programu je zaměřen na shrnutí získaných praktických zkušenostech. Lektoři nabízí osobní i telefonické konzultace či pomoc při řešení obdobných situací jednotlivcům a skupinám v budoucí praxi.
Lektor je z hodnocení ukončeného programu schopen navrhnout a připravit další rozvoj účastníků v pokračujících typech vzdělávacích programů, popř. individuální pokračování formou mentoringu či koučinku. Návrh dalšího typu vzdělávání připravujeme tak, aby vedl k dlouhodobému rozvoji a korespondoval se strategií společnosti.
Všechny tyto požadavky zpracujeme a připravíme vám návrh efektivního vzdělávání dle tohoto postupu:
Naše zásady při vzájemné spolupráci garantují: